Saturday 3 May 2014

SELESEMA CARI MEALSHAKES SHAKLEE?

Caller : "Salam sis, saya selesema ni.. nak mealshakes."
Saya :   "W'salam.. maafkan saya, slesema nak mealshakes?"
Caller :  "Oh sorry sis, macam ni..Saya nak beli mealshakes ni sebab saya ada baca tentang kelebihan  mealshakes. Saya terus cakap saya slesema sebab takut sis fikir saya ni sengau"
Saya :    "ehh.. tak ada lah sampai macam tu sekali.. ye betul tu mealshakes shaklee ni banyak kelebihan dia. malahan mealshakes shaklee ni penuh dengat nutrisi yang diperlukan oleh badan kita. Kiranya selesema sis pun insyaallah boleh reda bila minum melshakes ni sebab ia membantu tingkatkan imunisasi badan kita.
Caller :    "saya nak cuba lah sis, tak larat nak makan ubat doktor mengantuk. Lagi pun saya kurang selera makan dah ni semenjak sakit"



Alhamdulillah.. Bila kita cuba mencari alternatif lain untuk kesihatan kita, sudah tentu kita mencari yang natural. Memang benar vitamin Shaklee ini merupakan vitamin yang semulajadi, selamat dan mesra alam. Apa salahnya kita mencubakan.

Selain itu add on Sustain Release Vita-C Plus.Iya kaya dengan vitamin C yang diperlukan oleh badan kita sehari.Hanya sebiji sehari untuk kesihatan tubah badan kita.

1 TABLET VITA-C PLUS 500mg = ekstrek Vitamin C dari 7 setengah biji buah OREN (high quality oren fruit)





 


No comments:

Post a Comment