Saturday 10 May 2014

PENGEDAR SHAKLEE DI SABAH

Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah dan aktif ke seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak.
Nama saya ialah... iR Wani Jasni
ID Shaklee saya adalah ... 1081938
Contact saya di ... 012-6727182
Boleh hantar email ke ...hazwanijasni@gmail.com

Boleh terus membaca blog saya ini untuk sebarang info. 
Insyaallah saya akan terus berkongsi dengan anda dan semoga ia memberi manfaat hendakNya.

  Saya bersedia untuk membantu anda dari segi memberi khidmat nasihat tentang produk shaklee, fungsi vitamin shaklee serta cara pengambilannya mengikut keperluan anda, dan budget anda. Insyaallah kita sama-sama mendapatkan manfaat daripada produk shaklee ini untuk kesihatan dan kesejahteraan kita bersama. Moga dengan izin Nya kita dikurniakan kesihatan yang lebih baik dengan usaha ini.

Saya juga menawarkan khidmat Cash on Delivery (COD) sama ada saya yang menghantar atau self pick up oleh customer sendiri. COD ditawarkan dikawasan..
Taman Melati, Wangsa Maju, Seri Rampai, Setiawangsa, Taman Melawati. 
Saya bekerja di CIMB MBC, Jalan Raja Laut (Bersebelahan dengan Sogo). Khidmat COD juga di sediakan untuk anda yang berada di bangunan atau sekitar CIMB MBC and CIMB KL Sentral.
Malahan bagi anda yang berada di Kota Kinabalu Sabah, wakil saya sedia memberi khidmat COD kepada anda yang berada disekitar Ketiau, Putatan, Tanjung Aru, Sembulan, Bandar KK serta kawasan disekitarnya.
Kita boleh set ikut persetujuan bersama ye!

Perkhidmatan Pos Laju menjadi penghantaran sah yang saya gunakan bagi anda di seluruh Malaysia. Kebiasaanya hari ini pos esok dah sampai. Tapi kene tengok lokasi dan time juga anda memesan ye. Insyaallah perkhidmatan ini PERCUMA!



JOM BERSHAKKLEE !
ALWAYS SAFE. ALWAYS WORK. ALWAYS GREEN.





No comments:

Post a Comment