Sunday 18 May 2014

CARA MENDAFTAR AHLI SHAKLEE YANG EFEKTIF

Kini Shaklee telah menjadi satu produk yang sangat "in the market". Tengok sahaja google search pasti setiap hari ada yang google perkataan shaklee. Tentunya kita ingin merasakan kebaikan produk shaklee ini kan. Maka lebih untung jika kita sing-up sebagai ahli. Macamana caranya?

CARA MENDAFTAR AHLI SHAKLEE
A. Yuran Pendaftaran 
     Dengan membayar RM65 untuk yuran pendaftaran seumur hidup. Kos penghantaran member kit adalah RM10 ke Semenanjung manakala RM20 ke Sabah dan Sarawak. Sekiranya anda pergi ke branch Shaklee untuk mendaftar anda tidak akan dikenakan kos penghantar member kit ini. Daftarlah dengan menggunakan ID 1081938 sebagai sponsor / upline.  

B. Sign-up Percuma
    Untuk mendapat keahlian shaklee secara percuma, anda perlu membuat pembelian produk shaklee yang bernilai 200uv (lebih kurang RM700 pembelian harga ahli). Pembelian ini hendaklah dilakukan sekali transaksi dan produk ini boleh digunakan untuk makan sendiri ataupun untuk stok berniaga. Dengan sing-up percuma ini (200UV) anda akan menikmati cash bonus pada bulan berikutnya. Hebatkan! Beli barang pada harga ahli dan dapat cash bonus!

KELEBIHAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE
  1. Setelah mendaftar sebagai ahli shaklee, anda akan diberikan ID anda sendiri. 
  2. Anda terus boleh membeli produk shaklee dengan harga ahli. Penjimatan 25% lebih murah daripada harga runcit.
  3. Saat dan ketika ini anda juga sudah boleh mula mengumpul poin anda sendiri. 
  4. Sekiranya anda mengumpul minimum 150UV (poin) anda akan mendapat cash bonus pada bulan berikutnya. Lebih banyak poin terkumpul dalam bulan itu lebih tinggi bonus yang anda akan perolehi. Bonus ini akan terus dimasukkan kedalam akaun bank anda.

MENGAPA HARUS MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE DENGAN VITAMIN DANI
MENGAPA PILIH SHAKLEE
  1. Selain rangkaian vitamin, shaklee juga menyediakan set kecantikan kulit dan rambut. 
  2. Menyediakan produk pencucuian baju dan basuh pinggan.
  3. Shaklee mempunyai penapis air yang mudah untuk dibawa kesana kemari.

No comments:

Post a Comment