Saturday 3 May 2014

BERPUASA DAN PERSEDIAAN UNTUK BERPUASA DENGAN SHAKLEE

Masih mencari-cari vitamin apa yang dapat membantu kita kekal bertenaga sepanjang berpuasa? Pencarian anda ada jawapannya di sini. Set Shaklee Mighty 3 Gems persediaan untuk berpuasa vitamin utama sekeluarga anda.

Terdiri daripada 3 items Energizing Soy Protein atau ESP (perisa Vanilla) , Performance Drink (perisa Oren) dan juga Mealshakes (perisa French Vanilla). Sebagai asas membekalkan vitamin, zat galian, tenaga dan mengekalan bendalir dalam badan agar kita kekal aktif dan bertenaga sepanjang berpuasa.

ESP - memberi kita berasa kenyang dalam jangka masa yang lama ketika berpuasa.

Mealshakes -  juga merupakan sumber protin yang lengkap dengan suber vitamin dan mineral yang mebantu kita kekal bertenaga ketika berpuasa.

Performance Drink - membantu mengekalkan kandungan bendalir dalam badan kita yang sememangnya akan berkurangan ketika berpuasa. Aktivity seharian ketia berpuasa berjalan seperti biasa namun dengan mengambil Performance Drink ini iya mampu menyokong tahap hidrsi dalam badan kita.

Saranan Pengambilan Set Mighty 3 Gems kepada :

  1. Kita yang kelewatan bangun bersahur, nak nak tinggal 5 minit lagi. Memang cepat ringkas dan on the go bancuh sahaja 3 items ini. Bancuh, kacau atau shake dan minum. Seisi keluarga boleh menikmatinya. Insyaallah kita kekal bertenaga berpuasa seharian.
  2. Mengamlkannya ketika bersahur. Lepas makan nasi minum 3 items ini yang dibancuh serentak.
  3. Mengamalkannya semasa berbuka puasa. Insyaallah anda berterusan berasa bertenaga untuk mengerjakan amal ibadah.
  4. Ibu-ibu yang menyusu. Iya membantu penyusuan para ibu kepada anak-anak dan kekal bertenaga ketika berpuasa seperti saya.
  5. Alamlan harian tidak kira berpaasa atau pun tidak berpuasa. Pengalamannya dalam jangkamasa panjang akan memberi tenaga sustain kepada badan kita.
  6. Para atlit.
  7. Mereka yang inginkan sarapan yang lengkap dan cepat.
  8. Mereka yang ingin berdiet kurangkan berat badan.
  9. Mereka yang ingin menaikkan berat badan.
Pendek kata 365 hari kita boleh minum set Mighty 3 Gems ini. Macamana cara pengambilannya? Bolehlah hubungi saya untuk mendapat keterangan lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment