Tuesday 29 April 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE PIL KALSIUM BANTU MELEGAKAN SENGAL BADAN DAN KHASIATNYA

Apa ada disebalik Ostematrix Shaklee?
  1. Halal
  2. Kandungan kalsium paling premium - Penyerapan 99%
  3. Membantu pembinaan jisim tulang
  4. Mengandungi Vitamin D, Kalsium, Magnesium, Zink, Fosforus, Kuprum, Manganese dan Boron.
  5. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
  6. 1 Biji Ostematrix = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji Badam
  7. Memberi bantuan pil kalsium kepada mereka yang tidak suka minum susu
Apakah khasiat Ostematrix Shaklee?
  1. Membantu dalam membina tulang dan gigi yang kuat
  2. Membantu dalam mengekalkan tekanan darah yang normal
  3. Membantu dalam proses pengecutan otot dan pelancaran saraf
  4.  Membantu mengurangkan simptom PMS, kemurungan, kekejangan otot, water retention (bagi ibu hamil) dan sengal-sengal badan
  5. Membantu dalam proses penyerapan dan pelepasan sesetengah hormon
  6. Membantu ibu yang menyusukan anak
  7. Mengelakkan risiko osteoporosis
  8. Bantu masalah sembeli
  9. Mudah ditelan kerana size pil nya 
Himpunan Testimoni Mengenai Ostematrix Shaklee




Pengalaman saya sendiri apa bila mengambil ostematrix shaklee. "Saya mula mengambil Ostematrix Shaklee semasa dalam pantang dan sehingga kini saya masih mengambilnya untuk penyusuan anak. Maklumlah, apa kita makan itu juga yang disalurkan dalam susu badan kepada anak. Anak dapat segala khasiat daripadanya dan ia sangat penting untuk pembesaran dan pembentukan tulang anak. Semasa dalam pantang memang lancar sahaja ke tandas dan alhamdulillah iya membantu membuang angin dalam badan so anak pun tak kene kembung perut. Sebagai mama yang bekerja, lebih 10 jam saya berada diluar rumah, jadi bila pulang ke rumah masa selebihnya diluangkan bersama anak dan keluarga tercinta. Jika di congak berapa jam saja lah masa tidur kerana saya masih bangun untuk mengepum dan menyusukan anak tengah malam. Namun, badan ini masih berasa segar apabila bangun dari tidur. Mamang benarlah bila pengguna lain yang mengamalkan Ostematrix Shaklee ini mengatakan tidur mereka lena, bangun segar dan tidak ada berasa lenguh-lenguh atau sengal badan. Selain itu, semasa datang haid semestinya hormon kita berubah dimana ramai ibu merungut susu mereka kurang ketika haid. Tapi, daripada pengalaman saya sendiri, alhadulillah susu anak masih kekal seperti perahan sebelum haid. Dan ya!, saya mengamalkan set penyusuan shaklee sehingga kini. Anak pun alhamdulillah sudah berusia 1 tahun 3 bulan"

 

1 comment:

  1. Assalamualaikum, saya nk tanya, kalsium shaklee ni ada pengiktirafan halal jakim atau mana2 organisasi ke? Maaf tanya..

    ReplyDelete