Thursday 5 June 2014

SET ATOK POWER DENGAN VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE

SET POWER
Psipss.. Atok kita pun nak power juga dari segi kesihatan, stamina dan nak juga nampak macam prince charming! Nenek kita pun senang hati tengok atok sihat dan ceria sentiasa hehe.. Sebenarnya set ni untuk para lelaki sekalian sangatlah mudah untuk diamalkan. 

Macamana Zinc Complex dan Vitamin E Complex main peranan nak jadikan atok ni power? Cite sikitlah kan apa yang power tu? 
  
Zinc Complex : Membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan zink bagi lelaki akan mengakibatkan sperma abnormal, penyakit prostat yang merupakan masalah seksual.



Vitamin E Complex : Sebanyak 50% Selenium di dalam badan para lelaki berada di dalam testikel dan duktus seminal. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka kandungan selenium yang cukup dapat membantu hubungan seksual bagi lelaki.

 Selain daripada membantu hubungan seksual set atok power ini juga memberi kesan yang berikut:
  1. Kulit nampak bersih, cerah, sihat dan boleh lawan lah dengan anak
  2. Rambut makin sihat & kurang rambut gugur
  3. Nampak awet muda - bila ditanya apa rahsia atok? "Shaklee Atok Power lah"
  4. Membantu mengurangkan atau berhenti merokok kerana Vitamin E bersifat antioksidan - bila atok tak merokok tak ada lah dengar atok batuk-batuk, pegi check up pun sedap je mata memandang dan telinga mendengar result daripada doktor. Silap-silap atok sampaikan tips dekat doktor. hehehe..
Jangan segan.. Jangan Malu.. Roger lah saya.. Nothing to lose! 

  

No comments:

Post a Comment