Saturday 6 September 2014

ESP SHAKLEE - KENALI KHASIAT ENERGIZING SOY PROTEIN

ESP SHAKLEE

Energizing Soy Protein atau ESP Shaklee merupakan pembekal tenaga bagi kehidupan yang aktif. ESP Shaklee ini diiktirafkan seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. ESP Shaklee ini mudah penyediannya yang menjadi minuman harian kita.

ESP SHAKLEE

KELEBIHAN ESP SHAKLEE

  • Perolehi Pengiktirafan Seluruh Dunia - dimana kacang soya yang digunakan dalam penghasilan ESP Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (tidak diubah suai secara genetic). Proses penghasilannya adalah pada kadar suhu yang rendah bagi melindungi kualiti dan khasiat yang terkandung pada ESP Shaklee. Setiap 850g (satu botol ESP Shaklee) dihasilkan daripada 30kg kacang soya.  
  • Kesan positive kepada kulit - kulit muka akan menjadi lebih cantik, gebu dan sihat kerana kandungan protein yang terdapat dalam ESP Shaklee.
  • Kesan positive kepada parut - kesan parut mahupun stretch marks semakin pudar.
  • Membekalkan tenaga - kehidupan seharian yang sibuk menyebabkan kita terhalang untuk menghabiskan masa dengan orang tersayang. ESP Shaklee mempunyai sumber nutrisi yang boleh mengekalkan tenaga kepada kita.
  • Mengembalikan keanjalan kulit dan payudara.
  • Kurang berat badan - membantu dalam mendapatkan tubuh yang diingini kerana ESP Shaklee membantu kita berasa cepat kenyang.
  • Menurunkan dan mengawal paras kolestrol dalam darah. Ia menyokong kesihatan jantung dan mengelak dari risiko penyakit prostat.
  • Membantu meningkatkan susu ibu.
  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kesuburan. ESP Shaklee dapat membantu pembentukan tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma menjadi sihat dimana peluang untuk kehamilan adalah tinggi. 
  • Membantu ibu hamil agar bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
KHASIAT ESP SHAKLEE INI UNTUK SIAPA?

ESP Shaklee boleh dinikmati oleh sesiapa sahaja yang mengimpikan kulit yang cantik, kekal bertenaga, menginginkan berat badan yang ideal, penyusuan ibu dan menjaga kesihatan yang total.

Namun individu yang mempunyai masalah buah pinggang, alahan kepada produk soya, mempunyai masalah fibroid, mengalami gout dan kesukaran untuk memproses protien adalah tidak digalakkan untuk mengambil ESP Shaklee. Bayi yang berumur bawah satu tahun juga tidak sesuai untuk mengambil ESP Shaklee ini.

CARA MINUM ESP SHAKLEE

ESP Shaklee adalah dalam bentuk serbuk. Kita boleh menikmatinya bersama minuman kegemaran kita dan dalam perbagai cara.

Cuma ESP Shaklee TIDAK BOLEH minum dengan air panas mendidh, minuman berkafin seperti kopi dan minuman berkarbonat. Ini kerana ia akan mengakibatkan kurangnya nutrisi yang ada dalahm ESP Shaklee.

Secara ringkas ESP Shaklee boleh minum dengan oat, milo, horlicks dan vico. Klik link Resepi ESP Shaklee bagi mengetahui cara lain untuk minum ESP Shaklee.




No comments:

Post a Comment